Alla inlägg under mars 2010

Av cassandra klaric kvist - 8 mars 2010 16:31

hej alla glada (:


svar till anonym : min data pallar inte med bilder å sånt, den börjar att kalopsa! xd

har bilder & allt i kameran, det är därför jag inte lägger in bilder för alla är på kameran eller på usb minne för ska köpa ny data! lovar att det kommer bilder sen när jag har ny data! & tack för tipset (:




idag har inte hänt så mk, vakna vid halv nio, skulle in till helsingborgs tingsrätt, för min killkompis hade hittat på en sak, så var jag tydligen vittne, fast jag inte såg ngt! haha!

men vi kom dit och sen kunde vi köra igen för han hade erkänt men vi fick ersättning för bensin och förlorad arbetstid, igentligen ska ju mamma ha dem men dem sätter in det på mitt konto, haha ! 500 kr rikare, fast tror mamma kommer sno dem sen, hahaha!

menmen, stack tillbaka till skolan sen för palla inte va hemma, så kom dit vid 12 sen hemkunskap, sen skulle jag ha sånt möte, hade sånt möte i början av året också för jag inte skötte mig förra terminen, men det börjar bli mycket bättre, det sa alla dem som va på mötet iaf, dem va stolta över mig hihi (h)

för hade klarat alla prov utom ett denna terminen, & ett hade jag till och med fått vg på, som jag skrivit innan i musik. hihi


nu sitter jag här och väntar på att klockan ska ticka snabbare, älskling kommer hit sen, vid 5-6.

så nu ska jag bädda sängen, för jag kan ju inte sova på nätterna lakanet är av ligger i en ihop klumpad klump! hahha

så ska bädda om den nu, sen ska jag nog OM JAG ORKAR, lägga rätt min tros låda, ser ut som en katastrof där i hahaha, & när jag ändon är igång, kan jag fixa mitt smink bord också, kommer bild på hur det blir också sen, somsagt, när jag skaffar ny data, nej måste kila nu, kändes som detta blev ett långt inlägg, & kommentera gärna tips vad NI tycker jag ska skriva om, tycker jag skriver samma saker hela tiden så bra att du skrev det tipsen anonym. nej skriver kanske KANSKE senare eller så kommer det nog i morgon, pusshaaaaaaaaaj :d 

Av cassandra klaric kvist - 4 mars 2010 22:34

hejsan, förlåt för mitt lilla damp innan, men så jävla omoget att man inte kan låta andras saker vara, så mycket stölder det har hänt på vår skola, det är fan sjuukt! men men vissa har inte alla får hemma, TYVÄRR !


på tal om annat (: var på familia idag, med jenny senare kom älskling, handlade bikini överdel och en kajal, ska bada imorgon så det behövdes, alla mina har ju såklart blivit för små ;( menmen.

& sen känns det som om skolan går mycket myycket bättre.. och det är skönt, nu går jag iaf på lektionerna, eller alla utom språkval, klarar inte av den läraren, bråkar alltid med honom.. men man får inget betyg i d ändon ;$ hah !

nej nu ska jag bädda ner mig, poss! 

Av cassandra klaric kvist - 4 mars 2010 15:36

JAG HAR DAMP! 

KAN MAN INTE HA NGT IFRED I DENNA FUCKING SKOLAN ELLER? :@

NOG MOGET ATT SNO ETT PAR NYCKLAR, OMOGNA HELVETES SNORUNGAR ÅÅÅÅÅHHHH !!!! :@

Av cassandra klaric kvist - 3 mars 2010 23:08

hallå på er :)

wiiiiho, i'm happy, spela piano på musiken idag, och jag fick ett staaarkt vg WOOOHO :D

sen skrev jag G på historia provet, glad faktiskt :)

mitt första vg sen åttan (a) 

det blir engelska prov på fredag, iih ;| men, d fixar säkert sig (:

sen ska jag göra kemin nästa vecka tror jag, sen har vi bara fysik igentligen som ska göras innan lovet, så de är nääjs, 

eller jo.. kom på nu, har redovisning, på måndag, om det vi hade idag typ, fast jag ska skriva om hitlers privatliv, hahah? menmen, har helgen framför mig ;(

nej ska nanna nu.. shiit så mk klockan blev, haha skriver imorgon, cyyyaa ;d

Av cassandra klaric kvist - 3 mars 2010 15:31

 47 frågor om mig !

1. Hur mycket pengar har du på din mobil? - noll, mina sms är slut :(
2. Har du haft sex den närmsta veckan? - jao
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? - skolan -.- 
4. Hur lång är du? - lång och lång, haha 1.58 typ .
5. Vilken är den senaste filmen du sett? - the ugly truth
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen -  hur är det idag?<3
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? - bror på ..
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? - skilda 
9. När såg du senast din mamma? - igårkväll .
10. Är du kär? - jeeh
11. Veckans babe? - carro
12. När vaknade du idag? - halv 9 typ :|
13. Vilken är din favoritplats? - i sääängen (A)
14. Vilken plats föredrar du minst? - skolan(a)
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år ? -  i usa hoppas jag :D
16. Hur stor är din säng? - 90 :( hos pappa 1.20 tror jag 
17. Vad sover du i? - trosor & ibland tröja om d är kallt xd
18. Hur många kuddar har du i sängen? två
19. Var bor du? - hemma
20. Tycker du om kinamat? - ööööh.
21. Tycker du om kaffe? - öö nej fyfan 
22. Vad dricker du helst till frukost? - oboy 
23. Kan du spela poker? - nej, fattar ingenitng xd.
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? - nope, faktiskt inte. 
25. Vill du ha barn? - ja om tio år -.- 
26. Kan du några andra språk än svenska? - engelska och pytte kroatiska och pytte tyska xd.
27. Har du någonsin åkt ambulans? - naj, men ambulansen har kommit för att kolla på mig xd 
28. Föredrar du havet eller en bassäng?- bror på 
30. Äger du värdefulla smycken? - ja d tror jag
31. Kan du rulla med tungan? - yääh (h)
32. Vem är den roligaste människan du känner? -  carro jenny & erica & siffe. haha 
33. Vad har du för ringsignal? - ehm, något techno
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? -  har jag säkert 
35. Vad har du närmast dig just nu som är svart? - typ datan & sängen 

36. Kan du byta olja på bilen? - vad är d? ;S
37. Vilken var den senaste boken du läste? - HAHAH komme rinte ihåg
38. Dansar du i bilen? - hand dans haha ;)? 
39. Brukar du duscha ensam? - sometimes
40. Piercing? - naaavlen :D
41. Har du någon tatuering? - nej
42. Har du provat droger? - ALDRIG I  HELA MITT LIV! 
43  Rökt eller snusat? - röker. 
44. Har du pojkvän eller flickvän? - världens bästa pojkvän
45. Vad är ditt mobil nummer? - hahah fråga så¨får du kansk evtea ;)
46. Vad ska du göra ikväll? - med viktor
47. Har du några syskon? -  styv, som är som riktiga, jessica  &  daniel

:'(

Av cassandra klaric kvist - 1 mars 2010 22:33

  




förlorar jag dig, vet jag inte vad jag gör .. 

Presentation


Dont play a game with a girl who knows to play it better..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

har ni några fråger eller ngt så skriv här.


Ovido - Quiz & Flashcards