Alla inlägg under mars 2010

Av cassandra klaric kvist - 26 mars 2010 14:37

  



jag vill ha den tatueringen & jag ska ha den (a)

Av cassandra klaric kvist - 24 mars 2010 22:48

hejhej, sry för en usel bloggning, men har helt ärligt inte haft tid..

orkar inte skriva mer, hörs, hejdå..

Av cassandra klaric kvist - 18 mars 2010 11:55

förlåt för att jag inte har skrivit på en vecka typ, men har inte orkat riktigt, tror jag får min data idag så efter det kommer d bli mycket uppdatering ;d


http://www.komplett.se/img/p/400/582689.jpg


en sån dära klicka på den så kommer där bild, det är en mini pc.

nej, nu ska jag gå, ni får ha det bäst. posshaj

Av cassandra klaric kvist - 12 mars 2010 09:00

 

6 månader mitt hjärta ♡




det är sjukt vad tiden går snabbt.


kan knappt fatta detta själv, 


6 underbara månader, ett halvt år.


tiden har bara tickat iväg, & jag är


så jäävla glad att jag har dig vid min sida


baby, för du har allt det som en annan drömmer om.


känner mig helt tom utan dig, & det bästa som finns


är att somna vid din sida och vakna upp och se en sån 


underbar kille som dig som ligger där och sover


så sött, ååh älskling.. jag vet inte var jag ska ta vägen.


jag är kär, så in i helvetes kär!


jag älskar dig älskling!  

 

  

Av cassandra klaric kvist - 11 mars 2010 17:19

hejhej, kort sammanfattning av min dag idag.. 


skolan, gjorde tvål på kemin, kul faktiskt (: det tråkigaste var när man skulle röra i den jävla kastrullen i en timme, haahah !! men som tur va vi två, fast jenny gjorde mest (a). 

gjorde honungs tvål med havregryn, luktade inte gott ska jag säga er, hahahha! 

menmen, ska snart bege mig in till stan med älskling och kiian.. 


dresslook, 

har ju sagt innan att jag inte kan lägga in bilder, men kom ju på jag har ju webb på datan, ;) 


  

rasta tröja, från ngn marknad. 

baggy byxor från gina (:

Av cassandra klaric kvist - 10 mars 2010 15:27

skolan idag, lugn dag hade en lektion, för att 25 personer i både J & B skulle skriva något engelsk prov om ngt fatta inte riktigt, men jag va iaf inte med i dem 25. 

dem 25 var det " staten " som hade valt ut så våra lärare på vår skola kunde inte bestämma något.

menmen, efter det fick vi fika (a)

gott va d ;D

sitter här nu och väntar på att älskling ska komma, vet inte riktigt när han kommer, men blir väl mellan 5 - 6 

längtar sjukt mycket tills fredag, halv år med älskling, ska på bio å sånt mysigt, hihi (A)

nej ska hitta på ngt annat, tror jag ska lägga mig ner och vila, gryyymt trött :(

hörs. poss 

Av cassandra klaric kvist - 9 mars 2010 18:50

haloj (: 

ingen skola idag, för hände en massa saker igår, så mådde inte bra, men imorgon ska jag till skolan (: 

har inte hänt så mk idag, va hos carro ett tag innan, och älskling kommer snart.

har ett halvår på fredag, kan knappt fatta det själv, tiden bara springer iväg ;o

skulle bara skriva så ni vet att jag lever, (a) 

men måste gå nu. 

poss. 

Av cassandra klaric kvist - 8 mars 2010 16:45

1.Jag undrar vad du har för framtids planer?

2.Vad vill du bli?

3.Vill du har barn?

4.var vill du bo?


en fråga från min syster, tänkte svara på dem nu, har inget att göra så (: 



1. jag vet faktiskt inte, det varierar hela tiden.

2. jag har blivit lite intresserad av att bli en sån som åker i ambulans bil, inte den som kör utan den som kör brevid, eller polis med hund (: 

3. ja det vill jag, vill faktiskt ha 4 stycken. haha. 

4. ja du, USA hade ju inte varit fel, lite utanför manhattan eller florida, saknar USA riktigt mycket, men antar att du också gör det, hehe. 

Presentation


Dont play a game with a girl who knows to play it better..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

har ni några fråger eller ngt så skriv här.


Ovido - Quiz & Flashcards