Alla inlägg under februari 2010

Av cassandra klaric kvist - 28 februari 2010 19:50

ska fixa min header, i promise! 

min data pallar inte trycket i picasa eller något annat, ska snart skaffa en ny. 

lovar det kommer snar..

inom två veckor kommer där en ! 

bara det jag ville säga, poss. 

Av cassandra klaric kvist - 28 februari 2010 19:49

  



i love you best friend! 

Av cassandra klaric kvist - 28 februari 2010 18:35

hemma igen,

va bara hos roger och käkade midda (: 

nu ska hylla upp under min spegel, resultat kommer senare i veckan :)

nej inget mer att skriva nu, skriver kanske sen om jag har ngt att skriva, hehe

pussssssss!





.. och när det gäller hans leénde, så slår det alla andras.

Av cassandra klaric kvist - 28 februari 2010 16:25

söndag idag då, inte så mycket som händer, älskling va här en runda innan.. älskar dig! 

ska snart iväg, var säger jag inte ;) nej, ni får reda på det senare, hihihihi..

just nu, läääängtar jag till sommaren då man kan gå i kortaa shorts linnen och springa rundor barfota, och svettas för det är så varmt, nu räcker det inte ens med en jacka och ett par byxor, man måste ha trippelt upp :( detta suger, SOMMAREN KOM KOM KOM KOM!!! 

hoppas på en riktigt skön och häärlig sommar, med älskling & alla vänner, så en perfekt sommar ska se ut :). 

sitter här och dunkar musik, haha tror jag kommer få ett par arga grannar på mig snart, hihi ;) dunkar alldeles för mk, men får dunka hur mycket jag vill till klockan tio, så sug på den höhöh ;)

skola imorgon igen då, nya tag, men går 4 veckor sen vår lov, skönt skönt sköööönt hoppas sommaren har trallat in lite då :) man kan alltid drömma right? 

tror faktiskt det kommer bli en skön och varm sommar detta året, med all denna kylan som förvandlas till 40 grader, fyfan, då lever man livet, mohaha..

älskaaar varme, det bästa som finns.. nästan iaf. hahah ;)

nej klä på mig nu, sen ska jag gå, ha det bäst mina älskade blogg läsare ;)

xoxo den bäästa ;) 

Av cassandra klaric kvist - 27 februari 2010 14:58

det du ska göra, har jag redan gjort,
det du ska säga, har jag redan sagt
bitch, jag är en nivå högre än dig! ;)



Av cassandra klaric kvist - 27 februari 2010 14:27

Din kropp:
hur lång är du: 1.58 typ
vilken sko storlek har du: 36-37 
är du nöjd med din kropp: sometimes. 
skulle du kunna plastikoperera dig: nej.  
välj en sak du tycker är fulast på dig: mina ben & mage ... 
vilken ögonfärg har du: green baby. 
vilken hårfärg har du: brunt i mig själv, svart nu. 

har du lång överkropp: nej mini, haha. långa ben ist ;)
har du långa armar: nja normala haha?
har du långa naglar: nej, har precis tagit av mina fake (a)


Dina känslor, tankar och humör:
hur är ditt humör nu: irriterad... 
vad tänker du på just nu: alltid, min älskling (v)

saknar du någon just nu: min älskling & jenny :(
gillar du någon: nej. jag älskar. 
är du kär: som in i helvete. 
är någon kär i dig: ja, det hoppas jag.. 
älskar du någon: ja!! 
hatar du någon: för många!! 

hur är du om du är hungrig: typ gnällig och irriterad hahah. 
hur är du om du är trött: skrattar heela tiden, och jävlas, haha (a)


 

 Dina önskningar:
du skulle egentligen velat heta: isabella
du skulle egentligen velat bo: usa!! 
din högsta önskan är: vet faktiskt inte.    

du skulle vilja ha: vet inte.. 

 

 Ditt rum:
vilken färg är det i ditt rum: hos pappa, ljus grått & hos mamma vitt. 
har du en tv i ditt rum: aa. 
har du en dator i ditt rum: yeeh  
har du en säng i ditt rum: aa? haha
vilken färg är ditt påslakan: hos pappa rosa vitt hos mamma vitt grönt

har du kläder på ditt golv: alltid, haha
har du tidningar på ditt golv: neej 
har du något annat på ditt golv: ja? haha

:(

Av cassandra klaric kvist - 26 februari 2010 23:47

   hejdå låånga fiina slitna hår :( imorgon försvinner du, :(:(

Av cassandra klaric kvist - 25 februari 2010 12:52

hejsan, gick och la mig vid 7 imorse, jag och carro skulle dygna, men d gick åt skogen, haha ;$$

aja, vakna för en tinne sen typ, carro skulle till lulle ( lukas ) ska till ikea senare och handla, sen efter det hem så kommer älskling, måste verkligen prata med honom, fyfan vad vi bråka igår.. men skit i det nu, allt kan ju inte vara perfekt, eller inget är perfekt igentligen.. menmen ..

längesen jag uppdatera jag vet..

imrogon blir det stan med carrobebiis. ska träffa lite folk :)

nej orkar inte skriva ngt, min hjärna är helt död..

just ja, tänker ha en bloggpaus, orkar inte just nu.. för mk som händer..

Presentation


Dont play a game with a girl who knows to play it better..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
<<<
Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

har ni några fråger eller ngt så skriv här.


Ovido - Quiz & Flashcards