Alla inlägg under april 2010

Av cassandra klaric kvist - 28 april 2010 18:51

sitter och gör ingenting, biologi prov i morgon. buuuh :( 

sry för dåligt updatering, men har ingen lust att blogga nu.. skriver när jag har tid & NI GER MIG FÖRSLAG VAD JAG SKA BLOGGA OM!!!

Av cassandra klaric kvist - 28 april 2010 18:51

sitter och gör ingenting, biologi prov i morgon. buuuh :( 

sry för dåligt updatering, men har ingen lust att blogga nu.. skriver när jag har tid & NI GER MIG FÖRSLAG VAD JAG SKA BLOGGA OM!!!

Av cassandra klaric kvist - 20 april 2010 11:12

hemma från skolan idag.. 

vill inte dit och bli mer ledsen, tog slut mellan mig och Viktor igår, :(

men men , får se om jag går till skolan imorgon, tror jag följer med mamma till malmö idag, får se. annars händer nog inte så mycket idag, vill skriva " älskling kommer sen " men sen när jag skriver det, så suddar jag ut det igen för vi är ju inte tillsammans mer ;/ tyckte verkligen om honom :( men men. sånt som händer, jag får hoppas på det bästa . nej ska göra v mig lite. pussen <3

Av cassandra klaric kvist - 19 april 2010 08:00

nu bär det av till skuulan, tråkigt nog, men softa lektioner idag ändon. 

nej, ska kila nu . skulle bara skriva så ni vet att jag lever, haha kom med förslag vad jag ska blogga om, för har ingen aning själv xd!



facelook for today


   dock är bilden med web cam. 

Av cassandra klaric kvist - 15 april 2010 21:47

ja.. det har inte varit min dag idag, bråkat med nästan alla lärare, speciellt en som vi fick gå in till rektorn. ( jag julle doni erica och anette ) en massa skit.. 

sen JAG tänker inte sluta träffa min största kärlek för att vi bråkar lite, du vet inte hur mycket den killen betyder för mig, jag gör allt för honom, och det kan bli för mycket ibland, jag vet .. men jag tycker verkligen om honom, och han är verkligen mitt allt !! 

så i dont care . inte mer iaf, detta får sluta nu.. bara för vi bråkar så behöver inte det gå ut över min pojkvän..

mamma du vet inte om att jag älskar dig, för vi har inte den mamma & dotter relationen som alla andra har.. & jag hatar verkligen det . men jag tänker inte sluta va med viktor för du ber mig.. han är verkligen mitt livs kärlek, har aldrig känt såhär för ngn innan som jag gör med honom, visst sen vi träffats har jag blivit en aning sämre i skolan, men jag kan verkligen inte vara en dag utan honom. tror nt du förstår hur mycket jag älskar honom... 


var tvungen att skriva av mig lite...   

Av cassandra klaric kvist - 12 april 2010 21:32

hej alla glada :)

eller ni kanske är lite sur på mig? haha.. 

nej men, har inte haft tid, som vanligt, och inte haft tillgång till data så ofta, men har äntligen fått min data nu wiiiho :D 

så nu blir det mk mer bilder och annat :d

orkar inte skriva mer nu, ha det bäst :) 

puss. 

Av cassandra klaric kvist - 3 april 2010 00:50

förlåt för en usel uppdatering :( 

det ska bli bättre, men har inte haft några ideér om vad man kan skriva, min data har såklart inte kommit än -.-' ska skiva om min vecka, tror jag skrev senast i fredes eller? ..



fredags : älskling kom till mig efter skolan, sen kom mamma med mat så vi skulle göra tacos, vi lyckades faktiskt bra, huset står kvar där det stod från början så man kan lita på oss när det gäller att laga mat, hahah (a)

lördags : va bara hemma och feta oss hela jäävla dagen. haha

söndags : vakna vid ett tror jag sen skulle vi ta bussen hem till älskling och sen har vi varit där hela veckan typ :)


nu sitter jag hos pappa med sömtutorna wilma och vincent bredvid mig, haha. ( hundarna då aså ) 


och nu har vi beställt hotell i kroatien, jag & rebecca ska få eget rum i hotellet med badrum och allt, säger bara en sak, FYFAN vad där kommer se ut, rebecca kommer springa efter mig när jag slänger allt på golvet, ahahhha., hon är sån ordningsam och jag sån slarvig, passar ju bra, hahah (y)  


nää känns som jag skrivit skit mk, haha, ni får ha det fint :) 


   & ja jag saknar new york:(

Presentation


Dont play a game with a girl who knows to play it better..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

har ni några fråger eller ngt så skriv här.


Ovido - Quiz & Flashcards