Alla inlägg under december 2010

Av cassandra klaric kvist - 22 december 2010 16:05

detta är till pappa och marie.


nu får ni lite att välja bland. jag skriver varifrån sakerna finns. :) 



denna finns på gina.

   skärpet finns också på gina. 

 

dessa två sista tröjorna finns på only.



  

något sånt, fast inte så stor kanske, finns nog i dem flestasmink affärer. 

och en kajal, svart, i penna. 




också kanske något smycke, helst i silver. 

men inte sånt från guldfynd och såna, typ mer från gina hm och såna affärer :)

Av cassandra klaric kvist - 12 december 2010 15:16

jjag sa ju han skulle vinna :D hahahha!!! 

jay är bääääst _:D

Av cassandra klaric kvist - 9 december 2010 15:53

hej alla glada, snart kommer min älskling :D mys på det :))

hoppas allting är bra med er.

idag i skolan fick vi utbildning i HLR ( hjärt och lungräddning ) riktigt roligt, vi började vid nio i morse sen höll på på fram till halv 12, till sist skulle vi ha varit med om en olycka så klassen delades in i två grupper typ, så skiftades vi om och göra det vi hade lärt oss under denna terminen :), riktigt roligt !! :) min klass är bäst !! :)


   

måste bara säga en sak !! jag hade kunnat döda för att se ut som hon, hon är gryymt snygg aså !!!!  ( andrea costi )

Av cassandra klaric kvist - 8 december 2010 13:55

hejsan, förlåt för en dåligt updatering, lovar det ska bli bättre, sov hos min fina älsling inatt, lediga idag, ska strax åka till väla ( köpcentrum lite utanför helsingborg .. för er som inte visste :) ) 

ska handla klart mina julklappar hade jag tänkt .. segt, för man kan inte hanlda ngt till sig själv :( ha det bra mina fina läsare. 

   facelook, blev en snabbt sminkning ;p

men det funkar vääl :D

Av cassandra klaric kvist - 8 december 2010 13:55

hejsan, förlåt för en dåligt updatering, lovar det ska bli bättre, sov hos min fina älsling inatt, lediga idag, ska strax åka till väla ( köpcentrum lite utanför helsingborg .. för er som inte visste :) ) 

ska handla klart mina julklappar hade jag tänkt .. segt, för man kan inte hanlda ngt till sig själv :( ha det bra mina fina läsare. 

   facelook, blev en snabbt sminkning ;p

men det funkar vääl :D

Av cassandra klaric kvist - 5 december 2010 21:24

har ni börjar handla era julklappar ?!

har handlat till syster & neo & pappa ...

ska ut nu i veckan och handla det sista ! :D


  

Av cassandra klaric kvist - 5 december 2010 21:18

   min nästa vecka, läääängtar :D 

min nya bebiis !! 

Av cassandra klaric kvist - 5 december 2010 21:10

varit hos pappa i helgen, men bara fredag till lördag.

i fredags hjälpte pappa och jag farmor att handla, :)

sen körde vi hem och åt sen satt vi mest och pratade.. 

lördags, passade vi sötaste neo :D så gullig han är !!

syster och sandy var i danmark.

sen vid 5 tiden körde pappa mig till viktor, sen hade vi inget att göra så vi åkte in i stan ( helsingborg ) hem till viktors mamma !! alltid lika trevligt! 

idag har jag väl inte gjort så mycket vaknade vid 11 tiden,åkte hem till åstorp hem till viktor vid 2 tiden sen städade han lite sen mös vi bara, roger kom och hämta mig vid halv 5. FYFAN, så halt det är på vägarna!!:S

nej ska plugga klart det sista nu !! possen ..


 

gaaaamaaaalll bild, hahahah saknar det håret lite :/

Presentation


Dont play a game with a girl who knows to play it better..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

har ni några fråger eller ngt så skriv här.


Ovido - Quiz & Flashcards