Alla inlägg under februari 2011

Av cassandra klaric kvist - 6 februari 2011 23:02

hahah tänk om man skulle hamna till en sånhär kurator.. haha... skrattar lika mycket varje gång. hahahaha



Av cassandra klaric kvist - 2 februari 2011 14:43

ska fixa håret på lördag, tänkte lite åt det röda hållet :) 



    





vilken av dem tycker ni är snyggast?? :)

Av cassandra klaric kvist - 2 februari 2011 13:39

 47 frågor om mig !

1. Hur mycket pengar har du på din mobil? - det tar aldrig slut, har gratis sms å ringer gratis :)
2. Har du haft sex den närmsta veckan? - japp
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? - tim, min vovvehaha :) 
4. Hur lång är du? - jag är hela 1.58vm LÅNG ;)
5. Vilken är den senaste filmen du sett? - soul plane
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen -  har du cigg ? (a) <3
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? - ringa, går mke snabbare.. haha
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? - skilda 
9. När såg du senast din mamma? - igårkväll .
10. Är du kär? - japp
11. Veckans babe? - viktor, min älskling. 
12. När vaknade du idag? - halv 11
13. Vilken är din favoritplats? - sängen:D 

14. Vilken plats föredrar du minst? - skolan 
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år ? -  i usa hoppas jag :D
16. Hur stor är din säng? - 1.20 
17. Vad sover du i? - trosor & ibland tröja om d är kallt xd
18. Hur många kuddar har du i sängen? tre
19. Var bor du? - hemma
20. Tycker du om kinamat? - ööööh.
21. Tycker du om kaffe? - öö nej fyfan 
22. Vad dricker du helst till frukost? - oboy 
23. Kan du spela poker? - nej, fattar ingenitng xd.
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? - nope, faktiskt inte. 
25. Vill du ha barn? - japp
26. Kan du några andra språk än svenska? - engelska och pytte kroatiska och pytte tyska xd.
27. Har du någonsin åkt ambulans? - nej, men den har kommit hem till mig. haha
28. Föredrar du havet eller en bassäng?- bror på 
30. Äger du värdefulla smycken? - ja d tror jag
31. Kan du rulla med tungan? - yääh (h)
32. Vem är den roligaste människan du känner? -  carro, med hennes sjuka ideer 
33. Vad har du för ringsignal? - vanlig
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? -  har jag säkert 
35. Vad har du närmast dig just nu som är svart? - högtalare & mobilen 

36. Kan du byta olja på bilen? - nej :D
37. Vilken var den senaste boken du läste? - HAHAH komme rinte ihåg
38. Dansar du i bilen? - hand dans haha ;)? 
39. Brukar du duscha ensam? - sometimes
40. Piercing? - naaavlen :D
41. Har du någon tatuering? - nej,men vill :(
42. Har du provat droger? - ALDRIG I  HELA MITT LIV! 
43  Rökt eller snusat? - röker. 
44. Har du pojkvän eller flickvän? - världens bästa pojkvän
45. Vad är ditt mobil nummer? - vet faktiskt inte :o
46. Vad ska du göra ikväll? - vet inte, ska till väla om ngntime, men sen vet jag inte ;p
47. Har du några syskon? -  jessica & daniel

Av cassandra klaric kvist - 1 februari 2011 22:40

måste bara säga att jag saknar USA så in i norden mycket..

sjukt att det var två år sedan nu till våren jag var där. Egentligen är det kanske inte så normalt att sakna ett land?! men,det är mer än bara ett land, det är som att komma till himlen. eller, egentligen går det inte att beskriva hur underbart det var där !! 

Slänger in några bilder också!!



        

Av cassandra klaric kvist - 1 februari 2011 18:03

13 HAR DU:
Ett förhållande: japp!

En bästa vän: två(:

Haft ett seriöst förhållande: ja, jag har ett

Dejtat en av dina bästa kompisar: julle var min bästavän innan vi blev tsm.

Blivit kär vid första ögonkastet: ja

Fått ditt hjärta krossat: nja.. ja. 

Skrikit åt en lärare: för många kanske ?
Kysst någon och sedan ångrat dig: nej. 

Ljugit för dina föräldrar om vart du är: ja.. 

Några smycken som kostat över 1000 kr: använder dock ej smycke

Några husdjur: ja

Hamnat på polisstation: nej, är inte så busig.
 

12 DAGENS:

Klädsel: jeans, tröja, tjocktröja, underkläder

Hår: totte

Låt: i love you - ironik.
Vill ha: allt det man inte har råd med. tyvärr..

Sjuka: trött. haha
Drog: sängen. 

Saknad: min fina älskling. 

Köp: godis:D & mc :D

Godis: röd dödskalle :D

Attityd: glader. 

Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse? typ, tjena blekis


11 FÖRSTA:

Bästa kompis: Josefin Ljunggren
Kärlek: emil hassanov

 Husdjur: vovvar :)

Semester: mallorca tror jag?! 

Jobb: jobbar inte:D

Köpta skiva: inte en aning

 Riktiga kärlek: Viktor Fröjd ! 

Piercing: öronen, 

Konsert: inte en blekaste.

Fylla: ikke en aning. 


10 Senaste:

Personen som sms:ade dej: älskling 

Personen som du kramade: Amanda 

Peronen som ringde dig: vet inte & orkar inte kolla

Personen som du ringde: roger( styvpappa )

Personen du sa 'jag älskar dig' till: älskling.

Alkoholdrycken: cider

Bilfärd: söndags

Filmen du såg: soul plane

Gången du grät: söndags. 

Måltiden: mc. idag.


9 SKULLE DU:

Våga hoppa fallskärm: yes!!!

Våga hoppa bungyjump: yes!!
Dejta någon med väldigt mycket tattueringar: nja, vet inte.. 

Kalla dig själv lycklig: ja, när jag är med älskling. 

Hellre ta bilden än vara med på den: nja bror på :P

Kunna gråta över en kille: japp.

Kunna gråta över en tjej: ja, om min bästa vän svek mig på ngt speciellt sätt.. 

Ljuga för någon: ja, om jag var tvungen.. 

Kunna springa 50mil: nej tror inte,om jag fick BILJONER för det kanske :D


VAD:

Gör du just nu: svarar på detta och lyssnar på musik samtidigt som ja kollar tv

Ska du göra imorgon: hemma och softa !!:D

Säger du till dig själv när allt känns svårt: nu skiter jag i detta slår i väggen lite kastar iväg mobilen och skriker och lägger mig ner i sängen. 

Har du med dig in på bion: kompisar/kompis läsk godis(popcorn
Är det för färg på dina byxor: ljusa jeans

 Är det för väder hos dig just nu: förbannat kallt. borde vara förbjudet. 

Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet: håret ögonen och skorna

Skulle du göra om du vann på lotto: svimma


6 BLANDAT:

Är du blyg inför det motsatta könet: nja ibland

Hur gammal blir du nästa födelsedag: 17 detta året

Har någon bertättat en hemlighet för dig den här vecka: har tystnadsplikt på praktiken så det är många hemlisar ;)

Luvtröjor: d är väl mysigt?

Vill du ha några tatueringar eller piercingar: en tatuering som går nerifrån foten upp på benet höft & tung piercing

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatt kön: Jag kommer best överens med killar.


5 VAL:

Solnedgång eller soluppgång: ned.

Sommar eller vinter: sommar vafan

Vilken ålder har varit bäst hittills: vet ej. 

Mage eller rygg: mage

Kyssar eller kramar: både





  

just bara för jag saknar min cajjo :(:(<3

Presentation


Dont play a game with a girl who knows to play it better..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

har ni några fråger eller ngt så skriv här.


Ovido - Quiz & Flashcards